چند اس ام اس محرمی.......
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان

جابر این جا حرم محترم خون خداست / هر طرف سیر کنی جلوه ی مصباح هداست
غسل از خون جگر کن که مزار شهداست / سر و دست است که از پیکر صد پاره جداست

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

گفت ضمایر را بشمار
گفتم من ، من ، من ، من …
گفت فقط من !!!؟؟؟
گفتم آری همگی رفته اند زیارت ارباب و فقط منم که اینجا تنها مانده ام...

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

کربلایت بار دیگر منزل زینب شده
در عزای اربعینت جان او بر لب شده
او که شمع محفل شمس و قمر، وان غنچه بود
بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده

  

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

از کودکی به گردن ما شال ماتم است
نابرده رنج ، گنج به ما داده ای “حسین”

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است
این زن صدایش آشناست، ای وای من او ” زینب ” است...

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

دیده خونبار دارد آسمان کربلا
هست تا در انتظار کاروان کربلا
روز و شب در انتظار مقدمِ آلِ علی‏ست
تشنه کامی‏ها به دشتِ بیکران کربلا

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

بنازم آنکه دایم گفتگوی کربلا دارد / دلی چون جابر اندر جستجوی کربلا دارد
به یاد کاروان اربعینی با گریه می گوید / همی بوسم خاکی را که بوی کربلا دارد...

 

 

 اس ام اس تسلیت محرم (اس ام اس محرم 92)

 

تا قیامت نرود نقش تو از لوح ضمیر
حیرتم کشت، بگو این چه معماست حسین
گر چه شد جوهر عشق از قلم عاطفه پاک
رقم مِهر تو بر صفحه دل هاست حسین
اربعین حسینی تسلیت باد



نظرات شما عزیزان:

۩❤۩▓ستایش۩❤۩▓
ساعت16:00---13 آذر 1392
محرم و صفر به شمام تسلیت.عزاداریا قبول
پاسخ: ممنون همچنین


مجید
ساعت8:27---24 آبان 1392
سلام عزیزم.عزاداری هات قبول باشه.مرسی که سر زدی.پاسخ سوال شما را دادم .می تونین مشاهده بفرمایین.اگه اشعار کوتاه و عرفانی داشتین برام بگذارین تا پس از ویرایش با نام خودتون بگذارم تووبلاگ که دگران استفاده کنن.بازم مرسی
پاسخ:سلاام ممنون از نظرت مجید جان حتما


بهــــار
ساعت16:33---22 آبان 1392
باسلام ...دوست عزیز وبلاگ خوبی داری خیلی عالیه

موفق باشی به وبلاگ من سربزن خوشحال میشم
پاسخ:سلااام بهار جان ممنون از نظرت عزیزم .حتما


صدیقه
ساعت13:25---22 آبان 1392
اپم بیا

صدیقه
ساعت17:02---20 آبان 1392
ممنون که سرزدی و نظر دادی لینکت کردم

راستی اس ام اس هاش خیلی قشنگن
ممنون صدیقه جان


مجید
ساعت14:59---20 آبان 1392
سلام ایمان جون .ممنون از مطالب زیبای محرمی که درج کردین.منم مطلب جدید گذاشتم واسه محرم.خوشحال می شم افتخاربدید
پاسخ:ممنون مجید جان حتما سر میزنم


pegah
ساعت13:35---20 آبان 1392
این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست
این چه شمعیست که جانها همه پروانه ی اوست
لایک داداشی....منم تسلیت میگم


تک پر
ساعت10:39---20 آبان 1392
وبلاگت خیلی خوشمله
پاسخ:ممنون لطف دارین


سرباز وطن
ساعت10:37---20 آبان 1392
سلااام داداش گل .ممنون که بهم سرزدی منم این ایامو به خودت وخانواده محترمت تسلیت میگم
پاسخ:سلاام ملسی .این حرفا چیه وظیفه اس


سرباز وطن
ساعت10:36---20 آبان 1392
شبی گفتم به قلیانم که از جانم چه میخواهی؟ نوشت با خط دود خود ، به دردت می خورم گاهی ، تو بر من می نهی اتش ، که درد خود کنی تسکین ، من بیچاره می سوزم تو از حالم چه میدانی…؟!



سرباز وطن
ساعت10:34---20 آبان 1392
عمر من غارت شد و غارتگر من دور شد ، من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد

امشب به قصه دل من گوش میکنی ، فردا مرا چو قصه فراموش میکنی

نامتو با عطر ستاره بر بالشی نویسم تا اسمان عشق بوی تو را داشته باشد



رزیتا
ساعت10:33---20 آبان 1392
سلاام.منم این ایامو تسلیت میگم

رزیتا
ساعت10:32---20 آبان 1392
تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم ، من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم

رزیتا
ساعت10:31---20 آبان 1392
کاش بودم تک درختی در میان قلب تو ، تا وجودم ریشه میکرد از محبت های تو

رزیتا
ساعت10:31---20 آبان 1392
به کدامین شهر نگاهت بخشم دل بی تابم را / تو تمنای دلی هر شب و هر خوابم را.

خوشگله
ساعت10:29---20 آبان 1392
سلااام دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن بوس بوس بای
پاسخ:سلاااام دوست خوبم خوش اومدی به وبلاگ خودت .حتما


mar♥jan
ساعت10:01---20 آبان 1392
راستی داداشی منم دلم برات تنگیده بود
فدات داداش گلم


mar♥jan
ساعت9:57---20 آبان 1392
ایمان جان منم این ایام رو بهت تسلیت میگم...امیدوارم هر چی از خدا میخوای همین شبا بهت بده گلم
پاسخ:ممنون .تو هم همینطور عزیزدلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: